Thursday, November 17, 2011

I love this memories ✿


Cantik cantik handsome handsome kitaorang ni. 
Time ni 15/11/2011 selasa location Mid Valley.
Rindu gila time ni . Last aku hang dengan Aiza. Perghhhh, mesti rindu dekat senyuman, gelak,badan, semuanya lah tentang dia. Time ni juga aku nak menangis sebab tengok mata Shaza berair. Hm, berharap sangat dapat jumpa diaorang lagi lepas ni. Berharap ni wehhhh ! Sepatutnya dalam gambar ni ada Zulfitri a.k.a Kembung. Tapi entah lah, susah nak cakap. So better aku diam. Cuba perhatikan gambar tu. Ada dua pasangan sweet. Yang berbaju merah tu paling sweet tapi tak couple okay. Bila lah dapat hang dengan Azim ? Setahun couple tak pernah jumpa :( 
Serious aku comel time ni, geram je aku tengok. Walau apa pun, Aku tetap ingat kenangan ni.
 And kepada kau kembung sorry pasal dekat bowling tau. Aku takde niat pun nak kecikkan hati kau tu, sorry again. And kepada Aiman sorry pasal dekat KTM time tu. Jangan dendam dengan aku tau. 
And kepada Shazatul sorry tak layan you time i datang dekat you. kita dah puas main bowling, baru kita bertegur kan. Sorry tau sayang :)
And kepada Balkis sorry time balik. Kau terpaksa bermandi hujan sebab aku. Sorry tau adik :)
And kepada Syamin Aiza thanks sebab dapat hang dengan aku. Sorry kalau ada yang terkurang ke apa ke tua.
And kepada you Zeroxx thank sebab belanja i wayang :) Sweater you besar, geram i tengok you !

Thank you :)


Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment