Tuesday, March 13, 2012

13 March 2012, save this date.

Assalamualaikum and heyyyy.

Hari ini kau datang riang tersenyum buat senang, kau hias diriku membuat hati bertambah sayanggggggggggggg. #iloveyou biyy :)

Okay kita mulakan cerita aku yee. Kejap je, tak sampai 1jam.

Aku bangun awal pagi sebab excited sangat nak jumpa dia. Lepas mandi, bersiap siap semuanya tu lah. Then gerak dalam pukul 12 macam tu. Dekat rumah asyik gaduh dengan Balkis pasal camera je pun, mengelabah je budak ni. Tak padan dengan budak kecik *bak kata Azim* 
Aku gerak pergi stesen KL then singgah nak cari tudung. Dapat beli gelang je dekat Central Market sambil tunggu Azim macam siput babi berjalan! Sejam wehh tunggu dia. Akhirnya dia datang depan aku buat muka tak bersalah, tak pandang langsung muka dia, maluuuuu. Biasalah setahun tiga bulan tak pernah berjumpa, hee :)Then gerak pergi cari tudung lagi, tak jumpa jugak Asyik gaduh je dengan dia! Geram aku dibuatnya. Kalau korang nak tahu, mata and gigi dia comel. #iloveyou biyy.
Aku dah fed up cari tudung dah lah tengah lapar time tu. Then gerak pergi Bukit Bintang. Wahhh, rindunya dekat KL. *kita ni jarang turun KL, tak macam awak. Pergi makan dekat MCD Sungai Wang, malu doh aku time tu. Yelah Azim asyik tengok aku. Lepas makan pergi merayau rayau dekat KL tu cari barang punya pasal. Masing masing dah penat so singgah sebentar untuk rehatkan kaki and shishaaaaaaaa. Time tu dua dua dah pening kepala, kesian biyyy. Terlampau tersangat sangat sweeeetttttttttttttt aku dengan dia. *overnya* Hee, biarlah. Time balik tu comel sangat, malas lah nak cerita. Cerita dekat sini public sangat, HAHAHAHA! Beratnya hati ni nak lepaskan tangan dia, hmmmm. Then balik rumah tengok pulak cerita Vanilla Coklat, aduhai! Teringat pulak time aku dengan Azim. Malam text dengan dia, ingat nak gayut tapi masing masing penat, so kami pun tidur. 
Okay, dah penat ni menaip. Rehatkan mata korang dengan tengok gambar kitaorang ni :
Biyyy, i want you to know that i really love you. Hope kita akan jumpa lagi sekali dalam masa yang terdekat ni. Sebab baby rindu biyy. Biyy tahukan? So secepat yang mungkin tau biyy. 
I LOVE YOU MUHAMMAD AZIM YAACOB MY SUPERROI 

Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment