Friday, June 22, 2012

22 june 2012 iloveyou biyyyyyyyyyyyyy.

Assalamualaikum and heyy. , 
Semalam kita jumpa Azim. Oh so sweet, berdua je tau. Hihi, don't be jelly. 
Sama sama sampai dekat depan Sogo, salam dia then terus dia pegang tangan aku. *muka terkejut*
Perut aku time tu tengah bersyair tapi biladah sampai foodcourt tak nak makan pulak. Haish, geram aku. Beli air sambung perjalanan ke Capsquare, tempat baru kot. Entah, tak tahu. Kita pergi tengok wayang! Azim buat aku menyirap je. Sejuk gila dalam wayang tu, dengan Azim sibuk nak tidur bagai. Eiiii, geramnyaaaaaaa. Dah habis tengok wayang, kita pergi makan kan biyyy? Makan nasi ayam, sedappppp sebab Azim belanja. Hahhahahaha, lepas makan berjalan pulak ke Pertama, takde yag best pun :P Then gerak pergi Jalan Tar, macam gampang! Dengan Azim main cucuk cucuk pinggang aku, kan dah kena lempang dengan aku. Padan muka kau! Lepas Jalan Tar pergi Sogo balik lepas tu baru teringat nak ke Central Market, bestnyaaaaaaaaaa. Lepas tu pergi Dataran Merdeka, ambil gambar. Nanti aku upload okay. Don't worry, sabar yeeeee. Ohhh, nak balik dah, hmmmmmmmm. Tunggu bas sambil manja manja dengan Azim. Okay itu je yang nak diceritakan. Sebelum tu, biyyyyyy! Iloveyousomuchhhhhhhhhhhhhh. Best dapat jumpa biyyy, tapi lagi best bila dapat kahwin dengan biyyy. Hihihi, mengatal kejap.
Byeeeeeeeeeee ~

Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment