Thursday, June 28, 2012

Second party :)

Assalamualaikum and heyy. 
Semalam birthday aku, hihihi. Best sangat sangat. 
Time ni on the way nak ke rumah Asma tiba tiba Anna suruh stop and dia tutup mata aku guna kain. Aku terkejut gila time tu. Dengan takde cahaya langsung buat aku takut semacam je. 
Then sampai dekat taman, Anna buka kain tu. Ehhhh, ada kek. Ohmygucci, dorang buat aku terharu. Dah tiup lilin baru aku buat hajat, eh? Hahahah, pelik -..- Potong kek and suapkan dekat dorang. Kan best kalau ada Azim sekali :( Lepas makan kek, dorang make up muka aku dengan krim ke tu, eiiiiiii! Yang lebih lebihnya Anna.  Photoshoot and then pergi rumah Asma. Lepak sekejap lepas tu pergi Pasar Malam, ayammmmmmm. 
Hihihi, malam call Azim. Dia nyanyikan lagu untuk aku sampai menangis dibuatnya. So sweet sayang. Dapat Hadiahhhhhhhhhhhhh.
Lastly, iloveyou Anna, Alin, Asma, Balkis, and guys because celebrate my birthday. 
Iloveyousomuch Muhammad Azim Yaacob <3

Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment