Tuesday, February 8, 2011

KAWAD :(


photo last year <3
aku dapat dari mana photo ini pun aku tak tahu la . 
sabtu ini aku lawan kawad dekat Dataran Merdeka Peringkat Wilayah . 
jom ramai ramai sokong kami !!
malu nya aku sudah hitam kott , segan la !
time latihan memang penat , sakit hati , kehausan , kena denda dan banyak lagi . 
tapi aku kena terima je la !
best la jugak kawad nie , dapat mengeratkan silaturrahim . 
tapi aku tak tahu la aku boleh bertahan ke tak nanti , badan aku belum sihat sepenuhnya :(
aku terkejut tengok bekas adik angkat aku masuk kawad * MUHD NAQUIB YAHAYA 
hm , lupakan jela . 
BE STRONG WOMEN LA ZURAINI . 
kak shima kita nie garang jugak kan dia , tak takut pun . HAHA !
sudah a tadi jatuh , kelakar kott . tapi aku tak gelak pun .
yang lain gelak mengalahkan HANTU !




i <3 KADET REMAJA SEKOLAH PEREMPUAN !
APA YANG PENTING KERJASAMA *dicopy dari cerita WONDER PETS .
kita berdoa agar kepulangan kita membuat cikgu KRS tersenyum . 




Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment