Thursday, March 17, 2011

saya dekat Kelantan !

assalamualaikum awak , awak dan awak . 
saya berada di KAMPUNG MAHLIGAI KELANTAN .
kenapa saya dekat sini ?
ada dua sebab : 
1) balik kampung .
2) wedding kakak *belah lelaki . 

dengar cerita yang pertama dulu . 

*perjalanan selama 12jam untuk sampai ke Kelantan . 
pergggh , penat gila kott . 
dalam van ada 13orang penumpang . 
seronok kott !
dalam van saya hanya texting with my boyfriend , adik angkat and friend . 
huh , asyik nak muntah je saya nie !
boleh boleh je sesat dekat BENTONG PAHANG , masuk dekat perkampungan ORANG ASLI kott . 
err , naya saya dekat situ . 
saya bawa beruang mati , tapi yang kecil . rembat anak buah punya . sorry yaa MUHAIMIN , cik nie ambil beruang amin . 
haha , boleh jadi bantal untuk kepala ku ini . 
singgah satu kedai makan , tak tahu nama tempat and nama kedai tuh . makanan dia sungguh enak gila . 
bayaran RM 70.00 , mahal tapi sedap . 
teruskan perjalanan . 

singgah untuk solat zohor dan asar . 
lega bila ambil air wuduk . 
then , solat with little sis , sister , aunty and my mom . 
lepas solat , make up then terukan perjalanan . 
nampak ORANG ASLI sedang mencari rezeki . 
comell comell je mereka . 
perjalanan ini agak jauh sikit sebelum singgah untuk solat maghrib pula . makan kuaci sambil text dengan AZIM BABOO

hush hush . maghrib dah panggil . 
singgah untuk solat. 
kotor gila toilet and tempat air wuduk , so saya tolong bersihkan . nasib baik saya dah habis solat . time tengah make up boleh boleh je elektrik terputus . gelap gila , menyeramkan !

singgah makan , sedap sedap !
then sampai pun Kampun Tersayang saya !
penat laa , rasa nak tidur . text sayang sekejap sambil tuh mandi , tukar pakaian then baring . 
last last , saya tertidur !

*tamat la cerita saya 

sambung cerita kedua . 

bangun pagi , tengok semua tengah bersiap untuk pergi breakfast and shopping . tapi saya tak pergi . demam -,=
iron baju untuk wedding sister . 
rombongan kami memakai baju berwarna coklat and pengantin warna hijau . comell je , romantik !
saya paling HOTT antara semua yang ada dekat situ . 
haha , HOTT ke ?
sampai tempat wedding , uncle buat lawak . sakit perut dibuatnya . then , sampai pun rumah pengantin lelaki . saya pun tengok sister tengah pose . saya lari dulu untuk makan . 
ketepi ketepi , GAJAH dah lapar nie . haha , makanan dia sungguh enak . lagi lagi ayam .lepas makan , saya menari dulu . 
then posing dengan kakak . tapi photo dekat camera brother . tak boleh upload lagi . lama sikit , kami pun balik semula ke rumah . so boreeddddddd !!!!!
jumpa aunty and uncle yang stay dekat Kelantan . 
rinddddddddddduuuuuuuuuu sangat sangggggggaaaaatttt !!!
malam , pergi shopppinnngggg . 
siapa yang nak oleh oleh ???


Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment