Saturday, March 5, 2011

WEDDING CIKGU JAJA







texting AMIRR AZAM , tanya dia dekat mana . 
dia cakap dekat dang wangi , aku suruh dia tunggu dekat situ . 
sebaik aku sampai dekat dang wangi , aku nampak dia tengah berdiri . 
haha , dalam train aku berdiri dengan dia . 
sweet gila !
nampak budak form 3 , tengok tengok aku . dah la botak !

sampai dekat taman melati , dia tnggu kawan dia . 
dia suruh aku pergi dulu  
aku pun pergi dengan FATIN NABILAH . 
penat kott , dah la pakai kasut tumit tinggi . 
melecet kaki aku dibuatnya !

sampai dekat DEWAN PERTIWI SRI LANGKAWI BLOK 02 .
nampak CIKU JAJA DAN SUAMI NYA , rasa macam tak percaya yang dia kahwin . 
nak menangis kott time tuh , jiwang gila aku nie . 

snap snap photo dia yang nie je aku dapat bagi korang tengok .












sebenarnya banyak lagi tapi malas nak upload  , hm . 
sorry korang . 


AMIRR AZAM AND ZURAINI ZAKRIA

pergi balik dengan dia . 
sweet gila la dengan dia nie , tak couple pun . 
btw , thank you ADIKK !

SELAMAT ENGANTIN BARU BUAT CIKGU JAJA DAN SUAMI !
semoga dapat baby dengan cepat , bahagia sepanjang hidup , sihat selalu , dan ceria !

cikgu khuzaimah : teruskan kerja anda sebagai guru rumah hijau di SMK SEGAMBUT JAYA .
saya sayang cikgu sangat sangat !




Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment