Tuesday, November 22, 2011

I LOVE YOU MUHD AZIM YAACOB ▼

Assalamualaikum and heyy :')

Khas untuk bekas buah hati saya MUHD AZIM YAACOB.
i l o v e y o u s o m u c h n e v e r e n d r e l a t i o n s h i p.

You, i sayang you. I pernah janji dekat you yang i takkan and tak nak tinggalkan you. Tapi hubungan kita dah berpecah :'( semakin hari semakin sayang dekat you. I just want you to know that i still love you, i love this word. And you pun dah janji yang you takkan tinggalkan i. Mana janji you sayang ? Bila kita dapat jumpakan you ? I teringin nak jumpa you, nak jalan jalan nak pegang tangan nak bermanja manja nak bershisha dengan you. Tapi belum kesampaian lagi. You are the only one in my heart sayang, no one can replace you baby. 
Apa yang dikatakan di bawah ini adalah benar, ikhlas dan jujur dari Siti Zuraini Zakria.

Kali ini aku sedar bahawa aku telah jatuh cinta. Terdalam sungguh cinta aku pada kau. Cinta yang kau miliki itu bukan lah cinta biasa. Apa yang aku lakukan ini sememangnya untuk kau Azim. Muhd Azim Yaacob,dengarkanlah apa yang ingin aku katakan. tentang apa erti cinta yang kita rasa selama ni. Cinta bukanlah pengorbanan semata mata. Cinta mempunyai rasa yang boleh mengalahkan semuanya. Aku persembahkan satu cintaku setulus ikhlas untuk dari mu. Aku akan lakukan selagi mampu aku lakukan untuk menyayangimu hingga kau merasa diri kau adalah pujaan hatiku. Jiwa aku ini yang tidak tersentuh kini terasa sejak bersama kau hingga aku tak mampu untuk jauh dari kau, kerana kau yang boleh aku bahagia. Bercinta kadang kadang tak indah tapi untuk aku buktikan kau yang terindah aku pastikan nikmat cinta lebih dari segalanya. Engkau ubah seluruh hidup aku menjadi sempurna walaupun kau jauh dari aku akan setia menanti dirimu. Walaupun kau sejauh mana pun aku janji yang aku akan menanti dirimu untuk menemui aku. Terpisah lautan biru sekalupun aku mahu kau tahu yang aku akan menanti dirimu syang. Jika benar gambar aku di telefon kau, jangan sesekali kau membuangnya ia seperti cinta yang terbuku dan bersemi juga. Aku ingin kau tahu diri aku disini menanti dirmu hangga hujung waktu dan berharap rasa cinta ini akan kekal abadi untuk selamanya. 


MUHD AZIM YAACOB ! 


Terima kasih sebab menyayangi dan terus menyayangi Siti Zuraini Zakria.
► Terima kasih sebab sudi ada didalam hati Siti Zuraini Zakria.
► Terima kasih kerana isi kekosongan dalam hidup Siti Zuraini Zakria.
 ► Terima kasih sebab sempurnakan hidup Siti Zuraini Zakria.
► Terima kasih Muhd Azim Yaacob.
Siti Zuraini Zakria dan Muhd Azim Yaacob 
Disatukan pada 25/11/2011 pada pukul 3.55petang. 
Mula mula kenal di Myspace, Azim yang add dulu then berkenalan. Aini bagi number, Azim pun text. Pada 25/11/2010 dia minta couple dekat Aini. Aini pun terima walaupun time  tu Aini playgirl. Sambung ke Facebook buat relationship. Memang sweet gila time tu. Pada 22/05/2011, kami break. Dua tiga hari kami together balik. Aini bahagia bila disamping Azim :')
 Siti Zuraini Zakria berharap sangat hubungan kita kekal selamanya tapi apa kan daya.
                                                                   ► i l o v e y o u
                                                                   ► i m i s s y o u
                                                                   ► i n e e d y o u

All thing with you but i don't want broke off relation we. Aini bahagia bila bersama dengan Azim. Tak pernah rasa bahagia macam ni. Dia memang seorang yang suka mengkongkong aku tapi bila dia cakap yang dia buat macam ni dia sayang Aini. Aini tak suka orang kongkong Aini :') He love me right ? Lagi satu, dia cakap dia nak belikan teddy bear besar untuk Aini time anniversary kami tapi apakan daya lagi 3 hari hubungan kami dah setahun. Sedih gila time ni, menangis pun takde gunanya juga. Aini lah perempuan pertama yang buat dia menangis. 

Still lagi simpan text dari dia.

Biyy sayang Baby. Biyy taknak ada orang yang rosakkan hubungan kita. Tak nak ada orang yang cuba rampas baby dari biyy. Tak nak ada orang lain jadi punca kita break. So please, ikut cakap biyy. Jujur selama biyy couple dengan mana mana perempuan biyy tak pernah sayang diaorang. Baby lah perempuan pertama yang biyy sayang. Biyy nak jaga baby. Biyy nak hubungan kita kekal selamanya sayang. Please baby, jangan hampakan biyy. Biyy sayang baby sangat sangat. Iloveyousomuch Siti Zuraini Zakria. 30 September 2011 03.08.54 pagi.



Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment