Friday, January 13, 2012

Kesibukan pada tahun 2012 ▼

Assalamualaikum and heyy :)
Sorry dah lama tak update blog, maklum lah saya ni sibuk orangnya. tu yang takde masa nak update blog ni, sorry okay. 
Jadi kita sama sama berdoa agar tahun 2012 menjadi tahun yang lebih baik daripada tahun lepas, aminnnn.
Semakin hari semakin bertambah umur aku ni, so tahun ni aku ada ujian yang sangat penting dalam hidup aku. Hanya sekali saja dia muncul dalam hidup aku. So, aku harus kerja keras untuk baiki masalah pembelajaran aku mulai sekarang. Cukup lah tahun lepas dah berseronok, jerit sana jerit sini. Tahun ni banyak pembaharuan masa. Agak best jugak lah tahun ni sebab banyak jawatan yang aku dapat. Antaranya: 
Rumah sukan dan jawatan : Hijau/ AJK form 5.
Kelab dan jawatan : Seni Foto Dan Media/ Penolong Setiausaha.
Permainan dan jawatan : Bola Jaring/ Naib Pengerusi.
Unit Beruniform : Kadet Remaja Sekolah/ Setiausaha.
Jawatan lain : Setiausaha Kelas 5 Amanah.


#ada sesiapa mahu bantah?


Tiada? Baiklah. 'Assalamualaikum, saya Siti Zuraini Zakria. Dari kelas 5Amanah mengucapkan ribuan terima kasih atas pemilihan saya terhadap kesemua jawatan yang berada diatas. Ia amat bermakna bagi saya. Terima kasih sekali lagiiii!


Lepasni maybe jarang online. So kalau nak tahu perkembangan kini saya hanya di Facebook. Terima Kasih, Assalamualaikum :)




Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment