Tuesday, February 28, 2012

iloveyou MAY!


Assalamualaikum and heyy.

Dekat blog aku ni penuh story dengan kau je kan biyy? Takpe, tak buang masa pun. Harini aku tak pergi sekolah bukan sebab nak post benda ni tapi sengugut biasalah masalah perempuan. Hee, apabla jari jemari menekan nekan papan kunci, mula lah aku nak merepek ni. Huh, okay aku start story okay. Malam tadi dalam pukul 12 dia melamar aku :) Alangkah indahnya hati aku sampai tak terkata wehh. Sebelum aku call, aku menangis hmm. Then dia call, dia melamar aku. Macam orang nak merisik pun ada jugak kitaorang ni. Biyy, serious apa yang aku cakap ini semua betul tau! Aku tak tipu walau sepatah perkataan pun. Ingat kau sentiasa di dalam hati aku! 
Kau faham tak biyy? Aku sepak, sakit yang kau dapat nanti. 
itu jelah aku nak story. Pendek je kan? Sebab terlampau bahagia :)

Byeeeeeeeeeeeeeee!

Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment