Sunday, February 26, 2012

iloveyou MAY.


Assalamualaikum and hey people's.
harini 27feb right?
Happy birthday to Nur Fittriyani Kadir :)
tadi aku wish, dia boleh buat bodoh je! rasa macam nak sepak dia pun ada jugak tau. Sabar jelah. 

25feb 2012 yang lepas genap setahun 3bulan aku dengan Azim. Sehari tu aku busy sebab ada wedding abang Aiman, pada masa yang sama jugak fhone takde bateri, dia merajuk then marah marah aku. Kitaorang gaduh samapi dia terus cakap perkataan break :/ aku tahu salah aku tapi benda kecik je pun kau nak break dengan akuSerious time tu aku bengang, marah and moody. Dia cakap dia minta break dekat aku ada sebab Perempuan mana yang sanggup tahan kalau lelaki buat dia macam ni?  Tak masuk akal doh. Even nak minta break pun, gunalah bahasa yang betul. Aku ni manusia jugak, bukan binatang. Aku dah minta maaf dekat kau dengan hati yang ikhlas. Terpulang dekat kau lah nak maafkan ke tak. Aku nak tanya korang, tak susah sangat lah soalan dia. Korang suka tak kalau orang yang korang sayang panggil korang BANGSAT OR SIAL?  Korang mesti marah kan? Rasa macam nak pergi belasah je budak tu right? Aku pun pernah melaluinya tapi aku boleh tahan. Aku tak melawan cakap dia tapi aku teruskan berzikir. Kejamnya orang yang aku sayang tergamak buat aku macam ni. Aku tak pernah cakap kau BANGSAT. Dulu aku pernah lah terniat nak cakap macam tu dekat kau, tapi aku fikir sebelum bercakap and ingat yang kau tu orang yang aku sayang. Kalau aku tak sayang pun, aku tak tergamaklah cakap macam tu dekat kau. Aku sayang kau biyy. Janganlah macam ni. Anggap lah benda ni pengajaran untuk kita okay. ILOVEYOUSOMUCH MUHD AZIM YAACOB.  
#Bahagi singgah sebentar, zuraini zakria.

Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment