Friday, February 22, 2013

I Miss Him :(

Assalamualaikum wbt and Hi :)
Comel tak gambar kitaorang dekat atas tu? Tu gambar lama, ada je gambar baru. Tapi yang ni nampak sweet sikit, hahahahaha! Sebenarnya aku rindu Azim, tak tahu nak cakap macam mana dah. Rindu semuanya tentang dia. InshaAllah ahad ni kami jumpa, aku lepaskan rindu aku semuanya dekat dia. Azim makin lama makin busy. Aku sibuk dengan kelas memandu. Mana tak rindunya? Bukan senang nak jumpa. Setiap hari asyik cakap perkataan yang sama je iloveyou and imissyou. Tapi nak buat macam mana, orang yang kita sayang juga. Kan biyy? Aku harap sangat jodoh kami kekal selamanya. Aku sayang dia, Azim pun sayang aku. Tolonglah jangan ambil dia dari melainkan Allah ambil dia. Aku cuma sayang dia sementara, tapi Allah sayang dia selama lamanya. Aku nak bina keluarga dengan dia. Ada anak. Aku tak nak itu semua mimpi tapi aku nak ia jadi kenyataan. Doakan tau! 
Azim, i love you sayang. Muah muah muah :*

Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment