Friday, March 1, 2013



Assalamualaikum and Hi. 
Disini lah tempat aku untuk berkongsi cerita dengan korang. 
Okay thanks sebab baca blog aku yang tak seberapa ni. 
Awal bukan 3 Malaysia dikejutkan dengan peperangan di Lahad Datu Sabah. Al fatihah kepada pemergian mereka yang meninggal dunia ketika itu. 
Dalam bulan 3 aku ada 6 hari yang mungkin jadi kenangan. Iaitu : 
11/3/2013 birthday Balkis
16/3/2013 Anna balik dari PLKN
18/3/2013 Test JPJ kereta 
20/3/2013 Result SPM
25/3/2013 Test JPJ motor
25/3/2013 dua tahun empat bulan with Azim. 

Doakan semuanya berjalan lancar. 
Rasa takut pun ada juga. Dalam masa yang sama aku tak seberapa nak sihat. 
Azim pun dah kena virus dari aku, hahahhaah.
Yang penting aku redha kalau result SPM aku tak dapat membanggakan diri aku, keluarga, cikgu,sekolah dan rakan. 
Anna, i miss you. Nanti kau balik kita lepak okay.

Assalamualaikum.


Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment