Friday, March 15, 2013


Assalamualaikum w.b.t 

Nak kongsi satu cerita pasal kami berdua. 

hmmmm, tak nak cakap banyak. Aku just nak cakap yang aku terlampau sayang dia wehhh. Sumpah aku cakap dekat korang, aku tak pernah sayang lelaki samapai macam ni. Dah lama relay kitaorang, alhamdullilah. 

Azim, cukup tak kalau aku cakap yang aku rindu kau? Aku tahu tak cukup bagi kau. Macam tu juga aku. Kita berjauhan sayang. Ingat baby sayang biyy. Biyy sayang baby kan? Jangan sesekali cari perempuan lain. Bila dah onthephone, aku menangis. Aku tak tahu kenapa. Kalau jumpa, tak sanggup weh nak lepaskan tangan dia. Aku tak tahu kenapa. 

Muhammad Azim Yaacob, terima kasih kerana sudi menjadi teman hidup baby. Jika biyy jodoh baby, doa baby termakbul. Jika sebaliknya pasti ada kebaikan untuk kita dari Allah. 

Baby doakan yang hubungan kita kekal selamanya. 
Baby lah orang pertama yang biyy sayang. 
Banyak kenangan pahit manis antara kita. 
Baby tak sanggup kehilangan biyy. 

Aku sayang dia wehhh. 
Apa yang aku cakap ni datang dari hati bukan reka. 
okay lah, Assalamualaiku. 

I
L
O
V
E
Y
O
U
S
O
M
U
C
H
M
U
H
A
M
M
A
D
A
Z
I
M
Y
A
A
C
O
B


Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment