Thursday, April 28, 2011

NIKE RUNNING 2011 ♥

assalamualaikum Blogger 
haa , nak tahu isi tajuk untuk hari nie ?

Al Kisahh ~
hari ini aku bangun awal sebab ada aktiviti yang menyeronokkan !
haha , dalam pukul 5 aku bangun then bersiap .
solat , makan , kemas rumah sikit and I`m Ready To Run !
sampai sekolah , dengar sedikit ceramah dari Abang *entah tak tahu , lupa pula .
dia panggil budak untuk try kasut Nike and aku pun termasuk . 
by the way , tak perlu bangga sangat laa !
hanya pinjam untuk larian jee . 
aku dapat warna merah saiz 30 and Choyy dapat warna ungu saiz 28 .
semangat tau kitaorang berlari . 
hee , lari sebelah my Tengku Danial .
memang Terbaikkkk Wokk .
selepas berlari 3kilometer , warm up dahulu . 
then ' SILA PULANGKAN SEMULA KASUT YANG ANDA GUNA TADI
Abang tuh cakap dengan suara yang agak comel , haha !
kami main kuiz sekejap , tapi aku tak dapat jawab . 
best kott dapat barangan dari Nike . 
tapi takpee , boleh beli sendiri laa !
TAK BATAK PUN . 

Al Tammat ~
* copy dari cerita Arwah P.Ramlee .


Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment