Sunday, May 22, 2011

ILOVEYOUSOMUCH AZIM BABOO


* dilukis dari i untuk : you all expecially AZIM BABOO !

you yang bernama MUHD AZIM YAACOB
950618-14-****
SMT GOMBAK . 
Biyy , ineedyou !
hehe , tak lupa panggilan GEMUK dan BUNCIT
walaupun kita jarang text or call , dalam fikiran i selalu ingat dekat you . 
kita tak pernah meet kan sayang ?
i don`t care about this .
dilarikan pada 25112010 pukul 3.55petang
     last text ikhlas dari hati i sayang
HEYY BOO . I WANNA TELL YOU SOMETHING LAA . HEHE ,
I WILL ALWAYS LOVE YOU  OKAY ! 
*P/S : dont ever take them away from me okayy ! thankyou Dear .


act , kami berdua sudah berputus pada 22052011 pukul 10.06 Pm 
aku still sayang dia .
aku tahu salah aku tapi please laa tarik laa balik perkataan break kau tuh . 
hari rabu 25052011 genap 7 bulan aku dengan kau . 
aku daH plan nak sambut birthday kau , jumpa parents , beraya dengan kau . 
tapi ?
hm , memang menangis . nie pun aku stop lagi  . 
yang dekat bawah nie semua text dari dia :
FIRST DIA TANYA 
ada orang lain or ada perasaan dengn orang lain tak ? please jawab dengan jujur  . semua permpuan sama jea , tak guna . dah laa you tak payah ganggu i lagi  . our relationship is now over . jangan ganggu hidup i lagi . i taknak kena tipu lagi . goodbye . * perrggh, time memang betul betul give up and terus menangis . aku sayang dia laa (!) 
oh. tahu pula nak merayu semua . time u buat tak fikir pula kan ? u tak ingat before kita couple i dah warning i tak suka kena tipu kn. so faham la sendiri .  lantak you laa . yang i tahu kita dah takda apa apa lagi .bubye  dah benci dah pun , pergi main jauh jauh  . 
    hm , tuh jee laa nak kongsi dengan koraNg . hope dia tarik balik apa yang dia cakap dekat aku nie sebab AZIM , I NAK YOU TAHU YANG I SAYANG YOU LAGI (!)
INGAT KAN APA KITA DAH BERJANJI BERSAMA . 
CINTA ANTARA KITA TIADA PENGHUJUNGNYA JIKA KITA KEMBALI BERSATU UNTUK SELAMANYA .


Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment