Thursday, June 30, 2011

Happy Birthday to Annie !

Monday Tuesday Wednesday Thurday Friday Saturday Sunday 
Today is My Birthday !

Assalamualaikum and Heyy People .

Aku punya cerita tentang ulang tahun ku hari ini yang paling bermakna . 
Pagi-pagi , pergi sekolah senyum macam orang kena rasuk . Sampai sekolah kena panggil dengan Ustaz Mazlan sebab kes datang lambat , err ! Hm , masa Sains bored gila . Nak belajar pun malas . Just texting with Amirul Hazmie .Ingat nak gayut tapi tak tahu dengan siapa . Azim Baboo tak angkat panggilan aku .Malam tadi kan dah puas gayut dengan dia , HEHE !Maklum laa dapat panggilan percuma , setahun sekali jee . Yang tak tahannya , time gayut dengan Azim Baboo aku boleh TERtidur pula . Kesian dia , I'm so sorry . Hari ini semua orang baik dengan aku , kan best kalau hari hari birthday aku . Bila aku boleh dapat hadiah ? Time matapelajaran Perdagangan , ada Photoshot , muka comel gila ! Gambar nanti aku upload okay . Tapi kalau time aku mengila adalah , NAHHHH AMEK KAWWWW !
 * act , banyak photo tapi malas nak upload .
  Time Math aku kena Histeria , BERbengkak bahu aku dibuat oleh Cikgu Wan Hawa Damia sebab tak buat homework yang diberinya .
Hari persekolahan ku bukan belajar pun tapi bergayut , HAHA ! Ramai juga yang aku call . Petang lepak dekat rumah Asma , intai Amirul Hazmie sambil online . Pukul 7.00malam balik rumah mandi semua tuh laa . 
 then sambung gayut dengan orang yang tersayang . Hm , malam tuh aku tertidur pula . So , good night .

BY THE WAY , TERIMA KASIH KEPADA SESIAPA YANG UCAP SELAMAT ULANG TAHUN KEPADA ANNIE . ILOVEYOUSOMUCH KAWAN !
Berakhir sebuah cerita

No comments:

Post a Comment